Graag bied ik een Gazelle transportfiets uit 1946 aan. Jullie website heeft mij veel geholpen in de aanschaf en onderzoek rond transportfietsen, dus ik bied hem graag eerst aan de leden op jullie website aan voordat ik hem op Marktplaats zet. Ik verkoop hem namelijk graag aan een liefhebber. Helaas heb ik door onvoorziene omstandigheden geen tijd om hem op te knappen.
De fiets heb ik overgenomen van familie van de eerste eigenaar, een meubelmaker in Amersfoort die de fiets kocht om zijn bedrijf na de oorlog weer op te starten. Ik (toevallig zelf ook meubelmaker) heb er na aanschaf een houten fietskrat voor gemaakt. Heb de fiets ook voorzien van voor, achterlicht en dynamo uit ongeveer deze periode, maar verlichting is niet aangesloten. Het Lepper zadel is nieuw, net als de twee binnen en buitenbanden.
Ik weet niet zeker of dit gebruikelijk is op deze manier maar ik dacht: ik mail jullie toch even. Ik sta open voor biedingen.










Met vriendelijke groet,
Jelle

















